Nahoru

Porovnání výkonu

Potřebujete poradit?

Naši konzultanti Vám odpoví na dotazy o:

  • funkcích
  • strategii
  • podpoře
  • cenách

Kontaktujte nás

Klasický B2C prodej

EasyShop MICRO

files/1l.png

PPC reklama

SEO

Facebook

Zbožové vyhledavače

files/1r.png
files/2l.png
files/2c.png
files/2r.png
files/3l.png

Okamžité opuštění e-shopu

files/3r.png
files/4l.png
files/4c.png
files/4r.png
files/5l.png

Orientace zákazníka

files/5r.png
files/6l.png
files/6c.png
files/6r.png
files/7l.png

Rozhodování
zákazníka o koupi

files/7r.png
files/8l.png
files/8c.png
files/8r.png
files/9l.png

Nákupní
košík

files/10l.png
files/10c.png
files/10p.png
files/11l.png

Pokladna
a platba

files/12l.png
files/12c.png
files/12r.png
files/13r.png

Obchodní
podmínky

Jednokrokový
nákupní proces

files/13l.png
files/14l.png
files/14c.png
files/14r.png
files/15l.png

Provedený
nákup

Dokončení
objednávky

files/15r.png

Okamžité opuštění e-shopu

Vidíte v Google Analytics, že nemalé procento zákazníků, kteří přijdou k vám do eshopu v podstatě okamžitě zase odchází? Neberte to jako pohromu, je to zcela běžné chování uživatelů na internetu. Jak ale dosáhnout toho, aby když už zaplatíte za reklamu a zákazníka do eshopu přivedete, tento uživatel na stránce zůstal? EasyShop MICRO tuto problematiku řeší díky vizuální jednoduchosti a vysoké míře možností cílení. 

Orientace zákazníků

Máte ve svém hlavním eshopu množství upsellingových a crosselingových nástrojů, abyste maximálně využili širokého sortimentu zařazeného do stromu kategorií?Jednoznačně děláte dobře. Ale víte, že tak přicházíte o některé zákazníky, kteří mohou podvědomě vnímat e-shop jako příliš agresivní, složitý nebo se jednoduše ve funkcích, filtrech, kategorizaci ztratí?

Pro uživatele, kteří chtějí jednoduchý shop, aby se "neztratili" je vhodný EasyShop MICRO. Snadno vytvoříte specializovaný shop zaměřený na propagaci jednoho či tří produktů nebo z těchto specializovaných eshopů vytvoříte celou síť, která je orientovaná pouze na vybrané produkty a snadný, rychlý nákup. Nejčastější využití je pro produkty, které jsou aktuálně trendem nebo víte, že zákazníci chodí do vašeho eshopu nakupovat především toto zboží. Zde platí paretovo pravidlo a pokud vytipujete správné produkty, bude vaše online podnikání úspěšnější.

Rozhodování zákazníka o koupi

V microeshopu celý jednokrokový nákup zaměříte na prezentaci pouze jednoho či tří produktů. Díky tomu zákazníky dokážete více zaujmout. K prezentaci můžete využít video, slider, fotogalerii a celou pozornost zákazníka strhnou na informace o produktu. V běžném eshopu tohoto efektu dosáhnout nelze. Tato výhoda dosahuje maximálního efektu v případech, kdy máte zajímavé podklady pro prezentaci produktu.

Jednokrokový nákupní proces

Dokončit objednání na jediné kliknutí nebo složitě procházet nákupním procesem? V microeshopu vaši zákazníci projdou snadno až k dokončení objednání na jediné kliknutí. Dosáhnete výrazně vyšší efektivity, přičemž data o objednávkách máte přehledně v administraci systému.

Konverzní poměr

U velkých robustních eshopů, které připravujeme pro klienty na míru dosahujeme konverzního poměru 2-5%. Jsou to nadstandardní výsledky. Ovšem pokud kolem hlavního eshopu stavíme pro klienty síť microeshopů dosahujeme zde konverzního poměru dokonce 10 až 20%.

Jaké máte náklady na propagaci produktů v eshopu? Jakých prodejních výsledků nyní dosahujete? Pomůžeme vám měnit návštěvníky eshopu na zákazníky.